منتدى تامرحسنى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تامرحسنى

منتديات تامر حسنى تامر فور لاف موقع تامر حسنى منتدى تامر حسنى رابطة تامر حسنى دردشة تامر حسنى افلام تامر حسنى البومات تامر حسنى اغانى تامر حسنى كليبات تامر حسنى نجم الجيل تامر حسنى اهلا بيكم فى عالم تامر حسنى ادخل وشارك معانا فى منتديات تامر حسنى

TaMeR4LoVeالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
osos
مشرفه زى العسل
مشرفه زى العسل
osos

انثى عدد الرسائل : 159
محل اقامتك : نادي تمورتي
العمل/الترفيه : مابقتش عارفه

حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة Empty
مُساهمةموضوع: حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة   حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 2:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الموضوع واضح زي الشمس بلاش نلف وندور
نحنا عارفين انو كل البنات والولاد حركاتهم لما يبقو عايزين يهربو من المذاكرهlol!
طيب والي مش عارف يبقى يجي يشوف
حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة ..
البنات
1/هتزاكر لاميصحش لازم الاول اغسل المواعين واعمل حمله تنظيف على المطبخ (من الواجبات برضه)
2/ياااااااااااه قبل ماامسك الكتاب لازم امسح البيت كله علشان ابيض وش ماما قدام الناس والنضافه حلوة (وهب نفضل عشر ساعات تنضف)
3/احنا عندنا فرح كمان سنه ونصف يلا قبل المزاكرة كده لازم اقيس فساتين السهرة اللى عندى كلها لا تكون مش على قدى واقعد اغسلها واكويها
4/صاحبتى كلمتها من ساعتين بس لازم اتصل بيها تانى دلوقتى ضرورى لاتكون عاوزانى(واجب الصداقه).
5/لالالالالا شعرى منكوش وشكل الشيته كده لازم اعتنى بيه علشان يبقى شكلى حلو ونفسى تتفتح على المزاكرة ..(داخله مسابقه جمال مش امتحان)
6/بقالى كتير اوى ماتابعتش الموضه لازم انزل اشترى مجلات كتيرة دلوقتى واقرأ فيها لحسن حد يألنى ومعرفش ويقولوا متخلفه(مسابقه معلومات ثقافيه)
7/اخويا الصغير لما اروح ازاكرله ماانا اخته ويهمنى مستقبله بس المشكله انه خلص امتحانات واخد الاجازة يلا مش مهم هراجعله(تهمها مصلحته)
وتيجى ليله الامتحان وهى مش عارفه حاجه وتبقى عامله زى الكتكوت الغرقان وتحل زى وصفه امينه شلبايه وفقرة علشان تبقى فاشله.......

الشباب
1- انا راجل البيت وبابا مش هنا لا لازم اروح اجيب طلبات البيت
2-ايه دا طنط جارتنا كانت بتقولى عوزاك لازم اروح اشوفها عوزانى ليه(حكم الجيره برده)
3-المدرس اول امبارح كان بيقولى ابقى ابعتلى باباك وانااتعب بابا ليه لما اروح انا( خايف يشوف الفضايح الى المدرس هيقولهالوا)
4-تروح انته بقى وخلى بالك تتكعبل فى سيبر ولا حاجه وانته ماشى
5-يااااااااااه دا انا عندى متش كوره كمان شهرين لازم بقى ادرب وتروح تجيب الكوره وتلعب فى الكتاب(حكم وطنى برده للانتماء للوطن)
6-معلش يا ماما انا رايح اودى اخويا الصغير عند خلتوا اصلها كانت قيلالى هاتوا (وتخدوا وتروح تقابل)
وتجبلوا شيكولاته علشان ميفتنش
7-دا فى واحد صحبى عمل حادثه فظيعه وهو تعبان اوى لازم اروح اشوفه(قصدك تروح تشوف اخته)
8-تنيم باباك وممتك وتقعد انته على الكمبيوتر (ومتنساش تكتر المنوم ليصحوا) وابقى خلى بالك من السجاير خبيها كويس
8-يااااااااااااه دا انا كدا تعبت اوى انهارده يا دوب الحق اخطف حلم سريع

9-انا خلصت خلاص اصل عندي مغص في بطني
مش مركز النهاردة محتاج كوباية نسكويك و بعد ما اشربها اقول ديه كانت سخنة و لساني اتحرق

ده كان شويه من حركاتكم بس المره الجايه اجيبها كلها
مع خالص تحياتي
bounce
http://www.tamer4love.tk/
دلوعة حبيبها
عضو بيشق طريقه
عضو بيشق طريقه
دلوعة حبيبها

انثى عدد الرسائل : 62
محل اقامتك : الرياض

مُساهمةموضوع: رد: حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة   حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة Icon_minitimeالجمعة يناير 23, 2009 4:25 am

لا حركات جامدهflower
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
<<مكبره راسها وهي مالها ومال المذكره تعب وبس
هو احنا ناقصين
<<لما بيكون وراها مذكره بتتفرج على التليفزيون
cheers حد يسقفلي ياجماعه
اصلي تلميذه شاطرهqueen
هههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلميلي ياقمر
دلع السعوديه؟؟؟
عضو بيشق طريقه
عضو بيشق طريقه
دلع السعوديه؟؟؟

انثى عدد الرسائل : 58
محل اقامتك : السعوديه

مُساهمةموضوع: رد: حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة   حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة Icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2009 12:52 am

شكرا ياحلوووووووووووووووووووووة
خطيبه تيمو ميمووووووو
عضو ميه ميه
عضو ميه ميه
خطيبه تيمو ميمووووووو

انثى عدد الرسائل : 146
محل اقامتك : السعوديه

مُساهمةموضوع: رد: حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة   حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة Icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2009 1:04 am

Very Happy
يسلمو قلبووووووو تجنن
mEmOo
flower

حركات الشباب والبنات للهروب من المذاكرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-